~300 χιλιόμετρα με το νέο interceptor~


Από τις 31/5/2019 εως 2/6/2019 μας παραχωρήθηκε απο την Motostuff (Επίσημη αντιπροσωπεία της Royal Enfield στην Ελλάδα) η νεα Royal Enfield interceptor 650cc. Αυτές τις μέρες διανύσαμε συνολικά 300 χιλιόμετρα μέσα σε κίνηση, ανοιχτές διαδρομές και στις στροφές των βασιλικών ανακτόρων στο Τατόι  Θα σας αναφέρουμε τα θετικά και τα αρνητικά που διαπιστώσαμε.

ΣΣ: το REOC δεν είναι περιοδικό μηχανών ούτε ζητήθηκε από την Motostuff εκτενές test drive. Οι παρακάτω αναφορές είναι απόψεις απλών αναβατών χωρίς εμπειρία στην δημοσιογραφία.

Θετικά:
-Ευκολοδήγητη μηχανή: από τα πρώτα μέτρα της “παίρνεις” τον αέρα και νομίζεις ότι την οδηγείς πολύ καιρό.
-Βάρος: Έχει γίνει πολύ καλή δουλειά με το Κέντρο βάρους, καθώς τα 195 κιλά
“εξαφανίζονται” μόλις ξεκινήσετε την οδήγησή της. Ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα είναι η ευκολία οδήγησης μέσα στην κίνηση, καθώς το μέγεθος και το πιρούνι βοηθούν πάρα πολύ στο να κάνουν την μηχανή αξιόλογο εργαλείο καθημερινής χρήσης.
-Στυλ: Βεβαίως βεβαίως, το στυλ της νεας Interceptor είναι ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ. Για μια σύγχρονη μηχανή έχει κρατήσει πολύ καλά το κλασσικό της στυλ. Από το λόγκο στο ντεπόζιτο μέχρι και τα όργανα των δεικτών, παραμένουν στο κλασσικό στυλ που προσδίδει Royal Enfield.
-Μηχανικά: Σε αναλυτικές περιγραφές μηχανικά δεν θα μπούμε. Αλλά θα μείνουμε σε πιο «επιφανειακά» πράγματα, όπως είναι γραμμικός κινητήρας που πλεόν κάνει τη διαφορά καθώς και ο ήχος της μηχανής που σε ιντριγκάρει να ανοίγεις το γκάζι και να απολαμβάνεις τις αλλαγές ταχυτήτων (επιτέλους αλλάζουν οι ταχύτητες χωρίς να χρειάζεται να βλαστημάμε για να βρούμε νεκρά στα φανάρια κλπ, όσοι έχουν bullet 350cc ή 500cc πριν του 2010,καταλαβαίνουν…)

interceptor 650

Αρνητικά:

-Τιμόνι/σέλα: Σίγουρα θα είναι από τα πρώτα aftermarket πράγματα που θα έχουν ζήτηση

καθώς η θέση του σε κουράζει σχετικά γρήγορα. Τα χερούλια είναι πολύ μπροστά,
αφήνοντας τον αναβάτη σε μια ουδέτερη θέση, street/cafe racer ή classic. Τέλος η σέλα ειναι αρκετά στενή και αρκετά άβολη. Βέβαια αυτά είναι τελείως αντικειμενικά και μηδαμινά μπροστά σε ολα τις τα θετικά.
-Τιμή: Θα την θέλαμε σίγουρα κατω απο το φράγμα των 7000€. Αλλά οι τιμές αυτές διαμορφώνονται από δασμούς και λοιπούς κρατικούς φόρους.
Επίλογος:
Η νέα γενιά μηχανών της Enfield μας άφησε μια πολύ καλή εικόνα για το πώς

σκέφτεται να πορευτεί η εταιρεία, και θα μιλάμε πλέον για αξιόλογες και ποιοτικές μηχανές.Ίσως ακόμα δεν μπορεί να συναγωνιστεί τους χρόνιους αντιπαλους στην κατηγορία modern classic όπως η Moto Guzzi & Triumph. Όπως δείχνει η νέα Interceptor, μπορεί πλέον ο αγοραστής να την έχει και σαν πρώτη μηχανή για καθημερινή χρήση, χωρίς να την περιορίζει για δεύτερη (χόμπι) που την κυκλοφορεί μόνο τις Κυριακές. Αυτά που ξέρατε μέχρι τώρα για τις Enfield ξεχάστε τα! Μία μοντέρνα μοτοσυκλέτα που κάποιους θα τους ενθουσιάσει, κάποιους θα αφήσει αδιάφορους κ ελάχιστους θα απογοητεύσει! Για πιο εκτενή αναφορά καλό θα ήταν να περιμένετε όταν κυκλοφορήσει κάποιο περιοδικό για πιο τεχνικά ζητήματα και πιο σοβαρές περιγραφές. Να ευχαριστήσουμε θερμά τον αντιπρόσωπο που είχαμε την τιμή να είμαστε οι πρώτοι που οδηγήσαμε το νέο μοντέλο.

 

~Εκδρομή Αγγλία 2018/Interceptor Rally~


 Με πολύ κέφι και μεγάλη επιτυχία ολοκλρηρώθηκε η εκδρομή στην Αγγλία τον Ιούνιο του 2018! Τα 4 μέλη μας Ανδρέας, Γιάννης, Βασίλης και Κώστας (γνωστός και ως Τριποκάρυδος). Την πρώτη μέρα στο Λονδίνο, τα μέλη μας επισκεύθηκαν το Εθνικό μουσείο μοτοσυκλέτας που υδρίθηκε το 1984 απο τον Roy Richards. Αφότου ολοκληρώθηκε η βόλτα στο μουσείο, συναντηθήκαμε με τα μέλη του Αγγλικού παραρτήματος (). Τη δεύτερη μέρα "γράψαμε" ιστορία, καθώς επισκευθηκαμε το τεχνολογικό κέντρο της Royal Enfield στο Lutterworth. Στο συγκεκριμένο τμήμα η είσοδος στο κοινό ειναι απαγορευμένη. Μετά απο ειδική έγκριση καταφέραμε να βρεθούμε σε ενα χώρο στο οποιο πολύ λίγοι έχουν την δυνατότητα να εισέλθουν και να δουν απο κοντά μερικά σπάνια μοντέλα enfield και οχι μόνο ;). Εννοειται πως απαγορεύονται οι φωτογραφίες καθώς και οποιαδήποτε ανακήνωση σε τρίτους η ΜΜΕ για το τι είδαν εντός της αιθούσης. Τις επόμενες δυο ημέρες  

 

~2 Years Royal Enfield Owners Club Greek Branch~

-Στις 3/6/2018 Γιορτάσαμε τα 2 χρόνια από την ίδρυση του Club μας στη Βαρυμπόμπη.Με διάθεσή και χαμόγελα μαζευτήκαμε στην οικογενειακή ταβέρνα του Λάμπρου 13 απο τα 27 μέλη!Στη συνάντηση διεξήχθησαν και εκλογές για το ΔΣ του club που έχει τυπικό χαρακτήρα και εκλέχτηκε νέος πρόεδρος ο φίλος μας Κίμωνας!Να ευχαριστήσουμε όλους όσους ήρθαν αλλά και όλα τα μέλη μας από την Ελλάδα που λόγω απόστασης δεν ήταν μαζί μας και συνεχίζουν και στηρίζουν την προσπάθειά μας για μια υγιή παρέα.

Πιο Αναλυτικά Πρόεδρος: Κίμωνας Δέλιος, Γραμματέας Ανδρέας Παπαδάκης, Αντιπρόεδρος Χρήστος Πελούσης,

 

~Royal Enfield Pegasus 500~


Εκεί που δεν το περιμέναμε, η Royal Enfield παρουσίασε ένα νέο μοντέλο το Pegasus 500cc, το οποίο θα διανεμηθεί σε 1000 συλλεκτικά κομμάτια. Στην παρουσίαση της μοτοσυκλέτας στο Westwood του Ηνωμένου Βασιλείου, προς τιμήν της ειδικής πτέρυγας της πολεμικής αεροπορίας του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου (250th Airborne Light Company), που χρησιμοποιούσε το συγκεκριμένο μοντέλο των 125cc με το παρατσούκλι Flying Flea, λόγω του μικρού του μεγέθους και βάρους μόνο 70 κιλών. Η συγκεκριμένη μονάδα, χρησιμοποιούσε τις μηχανές για ανεφοδιασμό πυρομαχικών καθώς και από ασυρματιστές, αφότου είχαν ριφθεί από πολεμικά αεροπλάνα με αλεξίπτωτο το 1942. Εξού και το παρατσούκλι Flying Flea. Στην παρουσίαση αναφέρθηκαν και τα κλασικά πλέον, χαρακτηριστικά της μηχανής με έναν μονοκύλινδρο αερόψυκτος κινητήρα, με 5 σχέσεις ταχυτήτων. Η τιμή του στην Αγγλία φημολογείται πως θα ξεκινήσει από τις 5,000 λίρες. Παρακάτω ακολουθεί ένα βίντεο αφιέρωμα από το site. www.motogb.uk.com και μπορείται να επισκευτείται τη σελίδα της www.rushlane.com για πιο εκτενές αφιέρομα καθώς και ενα μεγάλο υλικό απο φωτογραφίες της παρουσίασης.

Royal Enfield presented a special edition motorycyle in honor of 250th Airborne Light Company which used a Royal Enfield 125cc single cylinder motorcycle in WW2. You can read more about the new product here and enjoy more than 60 photos of the presentation. Below is a tribute video by www.motogb.uk.com about the new Pegasus and its old predecessor, the Flying Flea.

 

0

 

REOC/ΕΛΦΙΜ κοινή εκδρομή 04/2018


- Στις 15/04 το REOC και η ΕΛΦΙΜ συνδιοργάνωσαν κοινή εκδρομή προς τη Στενή Ευβοίας και πιο συγκεκριμένα προς το χωριό Γλυφάδα. Στη συγκεκριμένη ταβέρνα είχαμε παρευρεθεί και πέρυσι. Να ευχαριστήσουμε την Κυρία Ασημίνα που μας είχε ετοιμάσει φοβερά φρέσκα φαγητά. Η συγκεκριμένη διαδρομή προσφέρει μια φοβερή θέα της Ευβοίας λόγω του ψηλού υψομέτρου που ανεβαίνουμε ώστε να φτάσουμε στη Γλυφάδα, χαρίζοντάς μας πανοραμικές εικόνες. Η διαδρομή αποτελείται από αρκετές φουρκέτες, δασώδες τοπία και πανέμορφα βραχώδη περάσματα στα οποία αντιλαλούσαν τα μονοκίλυνδρα μας σαν κλασσική μουσική συμφωνία! Για περισσότερες φωτογραφίες από την εκδρομή θα βρείτε στο group μας στο Facebook εδώ και στο γκρουπ της ΕΛΦΙΜ εδώ 

 

 

Νέα σελίδα στην ιστορία της Royal Enfield στην Ελλάδα

-Τον 02/18 ο διευθυντής της motostuff ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΝΑΚΗΣ μέσω δελτίου τύπου ενημέρωσε πως θα είναι πλέον ο νέος και αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Royal Enfield στην Ελλάδα. Η motostuff έχει μια ιστορική πορεία στα ATV (Polaris, Artic Cat, Linhai) καθώς και των Lambetta και Askoll. Περισσότερα για την motostuff ΕΔΩ.

Πηγή: www.motosport.gr

 

               Κοπή Πίτας REOC 2018!


-Η πρώτη μας εκδήλωση για φέτος ήταν η κοπή της πίτας στον Τρυποκάρυδο. 11 Enfields και πάνω από 30 άτομα πλαισίωσαν την εκδήλωσή μας. Special guest ήταν ο κύριος Παπουτσάς ο οποίος είναι ορόσημο στην ιστορία της BSA στην Ελλάδα από το 1917. Επίσης οι φίλοι μας από την ΕΛΦΙΜ έδωσαν βροντερό παρόν για ακόμη μια φορά.Να χαιρετήσουμε και τα μέλη μας σε ολη την Ελλάδα που δεν μπόρεσαν να είναι στην Αττική την συγκεκριμένη ημέρα.